گزارش تصویری: افتتاح اولین پارک آموزش ترافیک شهر یزد

یزدفردا :اولین پارک آموزش ترافیک شهر یزد امروز صبح با حضور مسئولین و اعضاءشورای اسلامی شهر یزد و مردم در محل پارک بزرگ شهداء یزد واقع در انتهای خیابان امام خمینی یزد افتتاح گردید .

در مراسم افتتاح اولین پارک آموزش ترافیک شهر یزد علی محمد میرحسینی نایب رییس شوراس اسلامی شهر یزد با اشاره به اهمیت ترافیک اظهار داشت :سرمایه گذاری مجموعه شهری در این مجموعه یکی از سرمایه گذاری های اصولی بوده که در دراز مدت نتایج و بهره های آن نصیب جامعه خواهد شد .

وی در ادامه افزود»قطعا آموزش صحیح به نونهالان و نوجوانان باعث خواهد شد تا در آینده شاهد رفتار های مناسب ترافیکی توسط افراد باشیم .

در ادامه شهر دار یزد نیز با اشاره به اهمیت اائه خدمات مناسب به مردم اظهار داشت :شهرداری تمام تلاش خود را در جهت رفع نواقص موجود در جامعه مصروف داشته و بیشترین حجم فعالیت های عمرانی شهرداری بر روی مسائل ترافیکی متمرکز شده است .

وی در ادامه افزود:خوشبختانه با همت و تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اتکا به برنامه های علمی مدون این معاونت طی چند سال گذشته توانستیم آمار تلفات انسانی بخش ترافیک شهر یزد را علی رغم افزایش چشم گیر خودرو ها کاهش دهیم و تداوم این برنامه ها  در دستور کار شهرداری قرار دارد .

وی با اشاره لزوم توجه به بخش آموزش ترافیک اظهار داشت :شهرداری یزد با اجرای پروژه اولین پارک آموزش شهر یزد گام های اولیه برای حرکت برنامه ریزی شده در این بخش را برداشته و امید واریم با استقبال مردم از این پارک زمینه آموزش همگانی فرزندانمان در بخش ترافیک را فراهم کنیم .

مهندس آثاری معاونت حمل و نفل و ترافیک شهر یزد متولی احداث اولین پارک آموزش ترافیک شهر یزد نیز با ارائه گزارشی از روند این پروژه بر لزوم توجه همه نهاد ها به بخش آموزش ترافیک اشاره نمود و افزود:حل معظلات ترافیکی جامعه بدون توجه به بخش آموزش امکان پذیر نخواهد بود .

وی با اشاره به نصب دوربین های کنترل ترافیک در 19  چهارراه شهر یزد افزود:چهارراه های مجهز به دوربین به صورت هوشمند نیز کنترل شده و براساس نیاز برنامه های زمانبدنی  از مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد اعمال می شود .

گفتنی است:مهندس محسن  آثاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد که اول مهرماه 90 به افتخار بازنشستگی نائل خواهد آمد در روزهای پایانی خدمت خود در شهرداری یزد را با افتتاح پارک ترافیک یکی دیگر از هزاران یادگار های هشت سال تلاشش در شهرداری یزد را راه اندازی نمود تا ثابت کند که او در طول خدمتش در شهرداری یزد یکی از پرکار ترین افرادی بوده که با تخصص همراه با تعهد همیشه به فکر ارائه خدمتی جدید به همشهریان یزدی بوده است و با تلاش شبانه روزی خود و همکارانش توانسته علی رغم افزایش سزسام آور خودروها در طول این هشت سال روند تلفات انسانی تصادفات در شهر یزد را کاهش داده و در جهت رفع مشکلات ترافیکی شهر یزد از هیچ خدمتی دریغ نکرده است از پل های عابر پیاده که در زمان حضو وی تنها دوعدد در شهر یزد وجود داشت و تا تابلوهای هشدار دهنده و بازدارنده ترافیکی که در طول این هشت سال چند برابر شده است و انشالله در فرصتی دیگر به بررسی وضعیت موجود ترافیک شهر یزد خواهیم پرداخت


مشروح خبر متعاقبا منتشر خواهد شد



سرویس عکس یزدفردا

عکاس مجید دهقانی زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا